Bara för dig Määndy <3

Jag lovade Manda att skriva en blogg, så de är väl bara att göra de då x) haha ! <3
Jadu, nu är de äntligen helg igen, och va ska man göra då? Jadu ingen aning, förutom fotbollscup på söndag. Herregud, samling 07.15 :O *Döööööd* Varför så tidigt? :P Ja, de blir väl att lägga sig åtta imorn !

Ikväll ska man mysa framför tv:n med chips och film, bara mamma och jag hemma nu,  dom andra är på hockey, som vanligt :P Men jag har lite svårt att bestämma mig, Let's dance eller film :P haha ! Sånna små bekymmer har jag för tillfället, även fast valet ska fixas imorn. IIIIH! *Josse skriker* Jag pallar inte, så sjukt svårt ! Aja, de går ju och ändra senare.

Nu ska jag gå och göra en ansiktsmask tror jag!
Ha de gött alla,

Puss och Kram
Josefine <3

KOMMENTARER


gulloooo

2008-01-26 // 08:57:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: