Torsdag

Dagen till ära har bestått utav detta:

*Svenska där jag bara läste "Flyga drake" hela lektionen eftersom den är så bra och jag inte kunde slita mig...
*Matte där vi bara fikade med pepparkakor och julmust
*LPL där vi bara diskuterade en film
*Ännu mer LPL då vi var med b och ledde en lektion
*Fika med Nettan med pepparkakor, julmust och lussebullar
*Fixat praoplats :D:D:D

Tomorrow blir det julfest till 10.45 där vi ska mysa och ha roligt och även då fika. Jag kommer nog rulla fram INNAN jul!!!
Efter skolan har vi bestämt att äta på thai (jag, Mathilda, Anna, förmodligen Anja och kanske Matilda)

KOMMENTARER


jag har verkligen svårt att läsa en bok. Finns liksom inga böcker som är tillräckligt intressanta för mig :P

2008-12-18 // 20:24:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: