Våren är på väg igen

Jag har fått nya vårkänslor. Nästan all snö har smält bort idag. Det är helt sjukt hur fort det går. När jag gick till skolan imorse så var det alldeles vitt, men när jag kom hem så var det grönt. Eller ja, grönt och grönt, men det var gräs, inte snö! Ser bara någon enstaka snöfläck lite här och var nu. Känns så skönt! 9-10 plusgrader, solen skiner (okej, inte så mycket längre, den är ju på väg ner) och jag har plockat 5 tussilagon idag! Jag är så lycklig :D Sommaren kanske kommer snart ändå?!
Och vet ni vad jag fick reda på idag? Det är 36 skoldagar kvar, 36!! Kan ni fatta de. Det kommer gå såå himla fort. Längtar till skolavslutningen och stockholmsresan med niorna, det kommer bli så kul! 5 Juni närmar sig fortare än jag trott! Jag är überlycklig!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: