Tråkigt

Jag har såå trist! Vad kan man göra när man är sjuk? Sova, kolla på tv, läsa! Jag har ju gjort allt det där. Jag har tråkigt! Regnar gör det ute också, sånt deppigt väder!
Blir nog hemma imorgon också, jag känner mig inte på topp precis. Dunkar i hela huvudet, fryser, ont i halsen, snorig & hostar som en tok, så är det i nuläget för mig! Men på fredag ska jag pallra mig iväg till skolan & göra NP i engelska i alla fall. Det tar ju typ 3 timmar, så halva dagen har ju gått när det är klart. Sen har man matteprov också, men det kan jag inte göra, jag har ju ingen bok hemma, så får ta det på måndag eller tisdag istället! Då är det ju bara so och engelska kvar, så den dagen ska jag nog fixa, hoppas jag! Annars åker jag väl hem efter NP. Jag får ta dagen som den kommer ;)

Puss / J

KOMMENTARER


Adina

tjuupee ! ;D
hataaa att va sjuk "/

2008-04-02 // 22:18:52

Han e alltid bäst ;) Krya på dej btw (=

2008-04-03 // 12:01:53

Svar: Jajamen :)
Jo jag håller med. Tycker Lost är sådär, ett tag var det bara den serien som gällde men sedan då allt blev för invecklat tappade jag lite intresset ;) men Lost är ju spännande, absolut!

krya på dig!

2008-04-03 // 20:42:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: