Sorry

Har varit sjuk dålig på att uppdatera min blogg, men det har varit så sjukt mycket med skolan. Eller är kanske jag ska säga!
Jag fick ialla fall reda på i måndags att jag fick VG i båda mina NP prov i engelska :D Ni vet, jag var ju såå sjukt nervös och jag var helt säker på att jag inte skulle få mer än G på hör, men jag fick VG :D
Idag hade jag prov i So och redovisning i svenska. Plus att låten till musiken skulle vara klar, och jag som ALDRIg har skrivit en låt i hela mitt liv, så den blev som den blev. Han kan ju inte begära så mycket i och med att det är första gången och allt! Det är ju sjukt svårt att skriva en låt!
Imorgon har vi engelskaglosor för 3 veckor framåt, och jag överdriver inte! Svenskaprov imorgon, och näste vecka är inte mycket bättre! Då är det muntligt NP i båda matte & engelska, NP i matte och Noprov. Döda mig x(
Ialla fall så är det borlänge marknad imorgon och jag ska dit med Sandra.
Sen på lördag så ska jag till Falun, mamma ska nog dit på någon demostration med sjuksköterskor eller vad det nu var, så jag passar väl på att gå på stan då ;) Smart va? haha!
Nog om mina jobbiga dagar.
Ska ner och plugga nu,

Puss / J

KOMMENTARER


Jo den filmen e sjuuukt bra jag riktigt älskar den,fan måste köpa kostar bara 59 kr på discshop :)

2008-04-17 // 18:13:36

Jaaa Milo e skitheet,älskar när han spelar Bsdboy i Gilmore Girls ;D Meeeow ^^

2008-04-18 // 00:16:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: