Soft dag

Skola idag igen. Hade so, som var försvånadsvärd slapp. Sen var det dax för tyska (!) Soft den också. Sen var det matte, okej inte så soft men den gick. Sen var det slöjd, och jag jobbade verkligen inte mycket alls. Jag sydde lite på min ficka, sen kollade jag igenom en bok om broderi, och jag kom fram till vad jag skulle göra efter ca. 30 min! Så jag fick ta hem och testa att brodera, och om inte det går, ja då gör jag det på torsdag! Sen var det dax för no, som var slapp den också. Jag fattar inte, vad är det med lärarna? haha! Vi gjorde testa dig självfrågorna. Men ska jag vara ärlig så blev det inte mycket gjort där heller, för vi snackade bort typ hela lektionen! Vi snackade om allt mellan himmel och jord. Men det blev mest om Engla. Om ni inte har hört om det så försvann det ju en 10-årig flicka från Stjärnsund (utanför Hedemora) i lördags, och polisen har fortfarande inte hittat henne! Förmodligen så har hon blivit tagen av någon, det är ialla fall vad jag tror! Jag tror inte att hon skulle gått vilse och sedan är helt borta, när det var mindre än en km till hennes hus! Jag hoppas verkligen att dom hittar henne. Usch vilken hemsk värld vi lever i egentligen! Man går ju inte säker någonstans nästan.

Lite senare är det fotbollsträning, men jag ska inte vara med :( Ska dit och vara med på kort ialla fall (USCH) Jag blir alltid så hemsk, ALLTID! Undrar vad det blir för grimas idag då :P
Nej nu ska jag räkna lite matte!

Puss / J

KOMMENTARER


Usch snö i april..tänk om det snöar i sommar? :O :P

Jag hoppas dem hittar lilla Engla.

2008-04-08 // 16:46:11

Jag har alltid hatat snö..kan det inte va sommar året runt^^?

2008-04-08 // 16:54:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: