Skoldag med snö :S

Helt okej dag faktist :P Gick iväg till skolan och hade no, engelska & so. Sen tog jag 12.10 bussen hem, jag skulle ju inte vara med på idrotten så det är onördigt att stanna kvar. Så jag ska jobba grymt mycket matte nu idag. Ja och nu sitter jag här, efter att ha ätit och läst skvallertidning. Jag äääälskar skvaller, haha !
Det ända som inte är okej är att det har snöat! Det är alldeles vitt ute. Man ser inte gräset, och det är mindre än 2 månader kvar till skolavslutningen. Det känns inte rätt! Men det är i alla fall plusgrader ute så för hoppningsvis så försvinner den snart!
Nu ska jag ner och fika lite

Puss / J

KOMMENTARER


USCH på vädret! Döö snöö -_-
Det ska vara sol nu :)

2008-04-07 // 18:03:45

Snö? det e fan katastrof

btw älskar med skvaller ;)

2008-04-08 // 10:32:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: