Skola

Var hos farmor igår. Lika trevligt som vanligt! Hon fyllde år i tisdags så vi var dit och gratta henne. Usch vad mycket man äter, för det var inte lite hon bjöd på!

Idag var jag i skolan, och det var en bra dag tyckte jag! Vi var på någon konsert med skolan, jag kan ju inte säga att det var bra precis. Visst dom var duktiga men det var inte min typ av musiksmak, dom spelade nämligen folkmusik! Slutade vid 14.50 så nu sitter jag här. Inte ovanligt för att vara mig precis. Men det är inte bra, med tanke på att jag har matteprov imorgon och jag måste verkligen räkna på som en tok! Hela röd kurs måste jag lära mig för att få bra på B-delen! Phu, lika bra att sätta igång!

Puss / J

KOMMENTARER


Svar: Tacktack :D ja haha eller hur!

Härligt med släktkalas.
Hoppas matte-provet går/gick super! Jag tycker Röd Kurs är way too avancerad för mig haha. Jag gör grundkurs, blå och SEDAN Röd (jag vet, konstig ordning) x)

2008-04-10 // 17:30:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: