Sista april

Förlåt, förlåt för mitt dåliga uppdaterande! Jag har bara inte orkat skriva något. Ibland har man sånna dagar!  Hur som helst så har det inte hänt så mycket just den här veckan. Jag och Sandra bakade tårta i måndags bara. Lovar ska lägga in bild på den sen, den blev ûbersnygg, eller inte x) haha! Det är skrattretande.

Sista April idag då. Händer det något kul? Nej är svaret på den frågan. Jag skulle ju egentiligen ha match imorgon, men det blir ingen för min del. Så nu kan jag vara uppe länge, och då blir det inget! Vi planerade att grilla hos Sandra, men så blev det inte. Så jag får väl vara hemma med familjen och äta god mat och kolla på film, och kanske senare gå iväg till skolan och kolla på brasan och så. Förhoppningsvis så träffar man på någon man känner!
vad ska ni hitta på idag?

Imorgon blir det nog shopping för min del. Det känns så härligt att ha långhelg nu och bara slappa :D

Puss / J

KOMMENTARER


ååwh baka tårta !
gott kan man få smaka kanske ? Haha
idag ska jag spela Åshöjdencup ;)
haha o igår fixade jag mitt rum tjohoo ajja pusshaaj !
hahah jag lovar att kommentera mer !

2008-05-02 // 11:19:58

Tack Josefine :)

2008-05-02 // 16:59:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: