Match

Idag har jag spelat träningsmatch trots min förskyldning. Jag kännde mig inte alls lika pigg i benen som jag brukar vara, och det var verkligen inte min turdag om jag säger så! Första halvlek så fick jag grus i ögat, så jag bytte och där satt jag på bänken och hostade som en tok. Det ville inte ge sig! Gick ändå ut andra halvlek och körde på, men när det var ca. 10 minuter kvar så fick jag världens hårdaste skott på näsan, AJ säger jag bara! Det var inte skönt, så nu värker den som bara den!
Imorn bär det av till skolan igen, men går bara till 10.45, soft! Så jag och Sandra åker iväg till kupolen efter skolan, så vi får se om jag hittar något att köpa ;)
Sen på tisdag så är vi lediga, fast det får vi ju inte säga, vi har ju hemstudiedag! Stor skillnad enligt lärarna, bara för att vi ska jobba lite på hemmaplan, men vadå, vi är ju faktist lediga? :P Skönt ska det bli iallafall!

Någon som såg Körslaget igår då? Måste ju bara säga att Brolle är GRYM! Jag älskar han. Och Linda & Markoolio var sämre än Agnes, tyckte jag iallafall! Menmen, bara inte Brolle åker ur så blir det inga ledsna miner.
Nu ska jag kolla på någon film, kanske Jumper. Vi får se!

Puss / J

KOMMENTARER


Besök gärna in nyöppnade blogg och lämna en liten kommentar
:)

Ha en bra dag!

2008-04-13 // 20:36:44

Ja Brolle äger :D

Nej usch inte sporta när du e sjuk =/ det e verkligen inte bra asså!

2008-04-13 // 23:03:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: