Fredag

Jadu, här sitter man och snörvlar igen! Men det stoppar mig inte ;) Var ute och gick en sväng med Sandra, Shelly & Chippen. Gick till bageriet och köpte glass och satt där och glassa x) haha! Det är sommarvärme här, helt underbar. Så jag har setat ute och solat i flera timmar. Underbart! Igår grillade vi också, första gången år 2008, och tro mig, det var gott!
Ikväll blir det talang och Berg flyttar in. Man kan ju inte missa Bert ju! Förhoppningsvis så blir det fint väder imorgon också. Då kan man sitta och softa i solen medans dom andra spelar match. Självklart ska man kolla på den! :D
Nej nu ska jag hitta på något istället för att sitta här och nörda!

Någon som har något tips vart man kan köpa härliga och fina sommarskor? Ballerina helst (:

Puss / J

KOMMENTARER


Såg också talang =) haha, den där lilla killen vid pianot var ju så söt! Och killen som sjöng också.

Hm... ja du Josse, nu var det ett tag sen jag var på skoaffären men kolla ALLA :D Din Sko, dna, Skopunkten, Eurosko! (dock kanske våra affärer skiljer varandra åt).

2008-04-26 // 00:42:38

Svar: Tack för alla dina kommentarer, gud va jag uppskattar dem! (L) Sorry att jag är sen att kommentera tillbaka.

Jaså? Men du, vi var rätt sena jag med kan jag säga :) elevrådsrepresentanten typ skrek åt oss att nu får ni ta med er pengar om vi ville få tröjorna snart. Vi bara: "Ok, ok" xD

2008-04-29 // 19:51:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: