...

Var tillbaka till skolan igår. Hade NP i engelska dom första 3 timmarna. Läs känndes bra, men hör mindre! Man hörde inte vad dom sa på vissa och dom pratade fort så man hann inte med! Men jag försökte svara på alla, så vi får se hur det går! Hoppas kan man ju alltid! Stannade hela dagen.
Sen åkte jag iväg till kupolen med mamma. Jag skulle försöka hitta en jacka, men det fanns ju inte en ända som jag ville ha?! Helt otroligt, så det blir väl att åka iväg till Falun någon dag. En jätte fin sjal hittade jag ialla fall!

Idag ska jag inte göra någonting, jag orkar inte! Är ju fortfarande förskyld och så, så jag tar det bara lungt! Solen skiner så det blir kanske att gå ut på en promenad eller något, sitta ute och sola kanske? Det är ju faktist varmt och skönt vid husväggen, och solen tar ju extra mycket på våren ;)

Puss / J


KOMMENTARER


Adina

jag håller fortfarande tummarna ! :D

2008-04-05 // 14:17:40

Jaaa OTH rules bäääääst :D:D:D

2008-04-06 // 20:12:56

Haha usch dålig jag somna haha :P jag ska se en bättre film inatt som e mkt bättre ;)

Kram (=

2008-04-06 // 22:32:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: