:@

Åh, jag hatar det här! Här har jag planerat min helg, men så kommer mamma och förstör allt! Hon lovade att vi skulle till Falun imorgon, men nu säger hon att vi inte ska det. och fjäska ska hon göra också! ÅÅH! Jag som sa till Sandra att jag inte kunde. Jag vet, jag kanske är lite överdriven, men jag hade sett fram emot det här. Sen blir det ju inte mycket bättre när man är trött också!
Jag som ville köpa ett par jättefina gula skor, skit snygga att ha till sommaren med solbrända fötter och jeans eller kjol. Jag vet ju inte om min storlek finns kvar om jag lär vänta ett tag till :S Jag blir så suuur!

Går ut och går en sväng nu, sen sätter jag mig ute i solen. Det är så otroligt fint väder ute :D

Puss / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: