...

Jag är blå på näsan :O Jag fick bara lov att få det hur mig, haha!
Härliga lektioner idag, väldigt slappa faktiskt, det var skönt! Sen åkte jag och Sandra in till borlänge och åt mat. Det var gott kan jag säga!
Imorgon är man hemma och pluggar hela dagen, det behövs verkligen. Har en låt som ska vara klar tills på torsdag, författararbete tills på torsdag, prov om hinduismen på torsdag, svenskaprov på fredag. Phu! Jag säger då det, plus att engelskaboken ska vara klar, jag har redan läst ut den men jag måste ju lära mig allt vad jag ska säga också! Så jag och Sandra ska ha världens pluggdag imorgon, sen blir det väl att gå iväg till Ica och handla något tills på onsdag och skrivprovet i NP. Någonting lär man ju ha med sig!

Någon som vet hur lång tid det tar att få hem kläderna som man beställer från H&M? Jag har tänkt beställa lite kläder, men det var ett tag sen sist så det vore ju bra att veta. (:

Igår erkände 42-åringen mordet på Engla och Pernilla. Det är hemskt det som har hänt, men det är nog samtifigt en stor lättnad för familjen att få veta vart hon är. Bara tanken på att inte veta, det måste nästan vara det värsta! Visst är det hemskt att hon är död, det är det verkligen, det berör en! Hon blev ju bara 10 år! Hon har ju knappt börjat levt än. Vila i frid Engla!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: