Elevshow & NP

Ännu en otroligt fin vårdag, eller sommardag? Det är ju trots allt typ 15-16 grader ute, och det är grymt skönt. Det kanske är ännu varmare, jag har faktiskt inte kollat! Men i t-shirt kan man gå i ialla fall. Otroligt skönt.
Tog 13.45 bussen hem med Mändy, och gissa vad jag gjorde på en gång? Satte mig i solen såklart, man vill ju bli brun till skolavslutningen och allt. Bara att ligga i!
Hade för övrigt temadag i skolan idag, och vi hade elevshowsträning. Vi kom ialla fall på att vi ska ha Talang 2008 med lärarna, så det kommer bli grymt bra tror jag! ;)

Senare är det dax för träning, och vi ska ÄNTLIGEN börja träna på gräs :D Allt blir så mycket roligare då. Grus är ju ingen höjdare precis.

Måste bara säga att np i engelska (Muntligt) gick bra. Jag var sjuuukt nervös, både jag och Mändy. Även Lisa var nog det. Men det gick super, vi babbla på om allt möjligt. Nu ska jag inte säga om vad ifall någon får samma, men jag kan ialla fall säga att det inte var så svårt. Var inte nervösa, det går fint. Jag skakade som en tok, men hey. Allt gick fint.

Nu ska jag ännu en gång ut i solen.

Puss / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: