Dagarna går

:O Jag har inte skrivit blogg på hela helgen, shame on me! Så jag kan väl lika gärna berätta vad som har hänt. I lördags var jag på hockey, igen! Leksand-Mora den här gången, Leksand vann med 2-0 (: Kom med både på tv och i tidningen, USCH!
Ja och sen på Söndagen så hade jag träningsmatch mot Svädsjö. Det gick ju som det gick, vi förlorade med 4-0. Men det var vår fösta match det här året på fullstor plan, och vi spelade 2*45 för första gången, så vi gjorde en bra match ändå ;)
Igår var man i skolan igen efter 1,5 veckas lov! Efter skolan så bar det iväg till Smedjebacken och tränade på konstgräs. Härligt, men jag kände av halsen innan så jag skulle ta det lite lungt. Och nu sitter man här, utan att man har varit i skolan, och snorar som bara den! Ont i halsen har man, och det känns som om jag har feber! Så går det när man tränar fast man känner sig dålig, att jag aldrig ska lära mig! Men det är ju sååå kul! Men som sagt så missar man så mycket annat.
Mamma ska beställa pizza tills ikväll så jag får något att äta. FLOTT I know x) Men gott är det.
Nu pallar jag inte att sitta här mer, fryser som en tok! Hoppas allt är bra med er i alla fall, att ni är friska och rikigt njuter av det härliga vårvädret :D Det gör jag, fast inomhus!

Puss / J

KOMMENTARER


JAg fryser också :( föörjääävla mkt. Jag saknade dig i skolan idga också :o .. men jag drog ju hem ganska tidigt ^^ .. krya på dig älskling

2008-04-02 // 12:38:10
Adina

I aaam friiisk HöHö
o nu kommenterar jaag ;) OCH läser ! :D
good for me ? (A)
men de bästa vårtecknet e ändå min födelsedag :D
SÖNDAAAAAOOOG ! ;D

2008-04-02 // 22:22:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: