Sleepover nr 2

Behöver nog inte ens nämna att jag är trött! sov bara 4 tim natten till fredag utan någon som helst anledning... Åkte hur som helst ner till skolan i fredags och grillade/spela de volleyboll med ett härligt gäng. Tror vi blev ca 10 st. Efter det cyklade 5 av oss till Ronja och hade sleepover igen! :D det skulle ändå vara en minikonsert här hela helgen och så som de repade på fredagen och att vi hörde enda ner till skolan när vi grillade gjorde inte valet sämre. Kul att det dels var en anledning att sova där men att jag nog fick mindre sömn där än vad jag skulle fått här hemma! :p Spelade skräckspel, kollade på film och chillade. Försökte sova mer eller mindre hela natten men någon prickade på mig hela tiden x) lyckades iaf sova typ 15 min till filmen och sen 30 min runt 5.30-tiden då C också somnade! Sen vaknade vi och de andra var överlyckliga när de sa att klockan var 06.30 x) bara att snöra på sig skorna och cykla till maxi för att handla frukost innan jag skulle ge mig på ett försök att plugga. klarade dock bara 30 min kanske innan jag nickade till sittandes så jag gick in och lagen mig i typ 1,5 timme. Så skönt! sen kunde jag plugga lite till innan vi drog ut och la oss i solen/gungade. När en kom tillbaka efter att ha åkt hem på förmiddagen så gick vi in och åt lunch/middag innan det började åska. När det var över cyklade en till affären och handlade lite medan jag och Ronja skulle busa igen med vattenpistoler, så vi försökte få ut killarna till balkongen. Det vi inte tänkte på var ju att de kunde låsa oss ute, vilket de gjorde.. Så när de väl öppnade så sprutade vi på dem men såklart hade de tänkt ett steg längre och fyllt på vattenflaska = vi blev pissblöta.. haha x) Sen kollade vi på film. När den var slut gick vi ut på en nattpromenad. Sen satte dem på en till film men jag slocknade på en gång. De andra två tjejerna gick in till Ronjas säng men jag orkade inte flytta på mig så det slutade med att jag å dem andra två delade på bäddsoffan, trångt! Men skönt sov vi, haha. Kom hem runt 13 idag så försökte plugga lite, sen slog jag på en film= somnade! Nu har jag nog energi till att gå igenom dem sista kapitlen! Ska bli så skönt att få sova i natt! haha

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: