Sickness

Har inte tagit mig i kragen och bloggat om midsommar och dagarna kring det, det kommer. Har jobbat tisdag sen åkte jag hem till Elin och hälsade på igår. Natten till idag var inte rolig alls, vaknade döblöt och med feber. Pallrade mig dock upp till jobbet då det endast var 55 min kvar tills jag började och tyckte det var lite stressigt för personalen att hitta ersättare. Inte alls rolig dag, seg, men det var relativt lugnt så det gick bra. dock blir jag hemma imorgon, och beroende på hur jag mår imorgon så blir jag ev hemma på lördag också. bra timing såhär i början på jobbet, menmen.
Skulle kolla fotboll nu på kvällen men somnade efter halva, bra kämpat! ska strax ner och sova, ska bara orka ta mig upp igen, Haha. Soffan är bra skön!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: