I Love my friends!

Blev en chillkväll igår. Det var bara jag och en till som verkligen kunde träffas, så då sket vi i det. Istället mötte jag upp två vänner, handlade thaimat och lite godis och kollade på film och hade trevligt. Skulle åter igen försöka göra slush, det gick ganska bra, bortsett från att det fortfarande var kolsyra kvar och den exploderade så vi höll på att få en liten hjärtattack, haha. Slutade med att jag sov kvar också, orkade inte åka hem. Dock var vi tvungna att gå upp vid 7, det var mindre kul. Åkte hem, duschade och sen åkte jag till stan igen för att luncha med en vän innan hon skulle åka hem. Sen kikade jag runt i affärer. När jag väl skulle hem igen så fick jag för mig att gå dem 5 km hem. Tyckte det lät som en bra idé i början men när det var ca 2 km kvar fick jag ont i fötterna och blev allmänt sur, haha. Var så skönt att komma hem!
Var nyss över hos en klasskompis och kollade på film, fint avslut på dagen. Får se vad morgondagen har att erbjuda nu när alla har åkt hem typ..

får inte upp nån bild nu heller...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: