Trevliga saker (mestadels)

Har inte gjort så mycket mer än pluggat denna vecka (okej, de senaste 2 dagarna har jag knappt pluggat alls). Igår fyllde jag faktiskt år. och jag lyckades hålla mig från att öppna mina paket (stolt!). Så efter en sväng hos vc och affären så gick jag hem och öppnade dem med spänning. Fina saker! :D Sen kollade jag bara på film. Idag gjorde jag tentan, blev klar på en halvtimme men fick inte gå fören det hade gått en timme. Tror det gick bra. Kom hem, kollade sista perioden av hockeyn samtidigt som jag rättade tentan innan jag fick sms av en kompis som sa att hon ville att jag skulle komma då hon ville prata. Gick iväg på en gång och möttes av ett grattis! Överraskad! Kladdkaka och fina paket fick jag :D Helt okej fredagskväll!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: