Senaste veckan!

Har pluggat i stort sett varje dag. I tisdags hade jag å min vapendragare pluggdag tillsammans med fruksallad osv. I torsdags drog vi ner till kåren och chillade i några timmar. Blev lite drama och awkward stunder så kände att vi skulle ha gått hem en timme tidigare x)
I fredags drog vi till stan och köpte mat bla innan vi åkte hem till S och fixade oss och åt innan vi hoppade på bussen till några grabbar som bjöd på kladdis. Hängde där i några timmar innan vi gick till förfesten där det var smockat med folk så vi knappt fick plats, innan vi drog till kåren och träffade på massa trevligt folk. Satt och snackade, dansade, fick ett bett i höften av en brasilianare osv. Jag och några till fick sedan lust att dra till Max kl 2 på natten så det gjorde vi, satt och snackade till klockan närmade sig 4, kramades hejdå med pojkarna, gick en km till till stan och sov hos en kompis då det var närmare hem till henne än till mig och somnade framåt 5-5.30. 
Vaknade upp typ 9.30, gick hem de 5 km, hoppade snabbt in i duschen, såg slutet av längdskidorna innan mamma och pappa kom och vi åkte till stan och åt grekiskt innan vi hade en chillkväll här hemma. De sov kvar och åkte efter skidorna idag. Så nu sitter jag och pluggar! Fick två paket som ligger under bordet och lockar. Fingrarna kliar men får stå ut i 4 dagar till! ;) 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: