Onsdag

Yo! 
 
Sitter här och försöker plugga medan jag varvar med turer till tvättstugan. Måste tvätta så jag har kläder tills jag åker hem ikväll. Ja, hem till Dalarna. Jag har nämligen två hem, vilket gör många i min närhet förvirrade ;) 
Innan vi åker iväg ikväll ska jag ha hunnit packa, träna och våldgästa en förfest i någon timme. Tror det kan bli kul ja! 
Igår kom en kompis hit och vi gick ut på en långpromenad, ca 6 km, innan vi stack ner till kåren för timebeer (ah, det har börjat med tisdagshäng nu också). Jay Smith spelade (visste inte ens att han höll på längre??) och vi blev en hel del folk så det var trevligt! 
 
Har förövrigt blivit beroende av Vampire Diaries. Tänkte jag skulle hålla mig till sommaren innan jag började kolla, men det sket sig, så mja. Varierar plugg med 1000 avsnitt av serien! ;)
Nu är det dags att ta mig till tvättstugan igen!
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: