När man vill skriva men inte kan...

Jag har min blogg för att kunna ventliera mig, som en dagbok där jag kan kolla tillbaka på händelser i mitt liv. Men jag skriver knappt hälften av vad jag känner och är med om. Just nu är det en sån dag, då jag vill skriva av mig, men inte riktigt vet vad jag ska skriva. Helgen blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig, och kroppen har även den sagt ifrån. Känner mig smått orkelös, men försöker plugga på och tänka på annat. Ligger fortfarande i sängen med pyjamas på och har kollat på tv/serier hela dagen. 
Ska försöka ta min mammas kära råd och inte ta på mig för mycket, vilket jag har en tendens att göra. Leva livet och hitta på roliga saker. Börjar med att baka bröd, innan jag slår mig ner och börjar nöta in föreläsningar. 
Helgen lämnar jag osagd, lika bra! Är tacksam för alla fina vänner jag lärt känna här nere! :)
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: