Bad update

Har varit en ganska jobbig helg psykiskt. Framförallt för mina fina vänner. Men jag är glad att vi har varandra! 
I lördags drog vi iväg till Marieberg för att tänka på annat, och sen hade vi tacomys och kom spontant på att vi kunde träna till beerpong. Så jag körde hem till mig och hämtade bollarna och åkte sen tillbaks, lyckades fastna i snön när jag skulle parkera så vi höll på att dö av skratt och fick hjälp av en random snubbe att putta bilen x) 
Tränade massor, tittade på mello och tränade lite till. Klarade det på en minut tillslut, woop woop! :D Fick för oss att gå ut och faceplanta i snön och sedan göra en film, bästa ever! Sen åt vi pommes och bara snackade och jag kom inte hem fören 05.30, helt normalt sådär. 
 
Sen har jag haft lite fler myskvällar sen sist, och varit i skolan och pluggat en hel del. Är "ledig" fram till måndag nu iaf, så imorgon ska jag sova ut massor! 
Ungefär såhär känner jag mig.. Helt slut mentalt! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: