The end

Nu är nollningen över! Har haft tre riktigt roliga veckor med fina människor! :D 
I fredags hade vi lite lekar och sedan drog vi in till stan för att dansa på Ritz. Dock var alla opepp så alla drog hem innan vi ens kom dit, så jag hängde med en annan grupp istället, gick ju bra det också ;D Vid 01.30 drog vi till Donken för att sedan gå hem. Väldigt händelserik promenad kan jag säga, skräckfilm? haha. Att bli upptriggad av andra i mörker är inte okej, haha. 
Igår var det sista kvällen med gänget. Så utklädd till Catwoman begav vi oss till stan igen och hade det trevligt. Känns så tomt att allt är slut nu! Nu börjar allvaret på riktigt! Så nu kommer jag befinna mig i en pluggbubbla tror jag ;) 
 
Nä, nu ska jag sätta på tvn och mysa ner mig med mumsmums och ladda batterierna inför morgondagens föreläsning och en riktig pluggvecka! tentan närmar sig med stormsteg... 
 
Brist på bilder...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: