Spookytime!

Denna helg är verkligen fullspäckad (borde egentligen inte ens ha tid att skriva det här!)
Igår fixade vi en pumpa som jag är sååå stolt över. Första gången och allt, den blev skiiitbra! :D Sen pimpade vi lägenheten med massa spindelnät osv. ;) Vid 22 hoppade vi på bussen till stan för att gå på spökvandring på slottet. Var riktigt intressant, och vid ett tillfälle blev jag så överraskad att jag skrek rakt ut (att jag var den enda som skrek behöver vi ju inte tala om, haha). Den andra gången de gjorde nått läskigt höll jag iaf munnen stängd, men rädd blev jag, haha. 
 
Nu har jag nyss varit på stan en sväng, och nu ska jag börja packa väskan till morgondagen, och sen sticka iväg för halloweenfeeezzt :D Kommer bli så kul tror jag! :D Och imorgon hoppar jag på bussen till Stockholm för att se my man! :D Kommer bli såå grymt tror jag! Mys och sova på hotell och allt :D Sen är det bara att komma hem och sätta igång med hemtentan.. Fullt upp som sagt, men oj vad kul det ska bli! 
 
Nu har jag inte tid att skriva mer. Vi hörs! 
 
 

KOMMENTARER


Låter ju jätteskojjigt! :D Spöka på ett slott låter häftigt faktiskt. Hoppas du inte skrämde alla för mycket med dina skrik :P haha

2013-11-03 // 10:21:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: