sdhkjhfaks

Ungefär så bra var konserten i söndags!! Åh, älskar den mannen! :D Är helt överlycklig att jag fått se honom live! Kommer blogga mer om det senare. Känner inte att jag har tid för det just nu, kämpar med hemtentan för fullt. 
 
I lördags var jag ju på fest också. Utklädnad igen! Senare på kvällen beslutade vi oss för att dra ut och dansa, men eftersom alla de bra ställerna antingen hade 20- eller 25-årsgräns så fanns det inte så många alternativ kvar. Så nog för att stället vi drog till var ganska dött och spelar sämsta musiken, men vi hade kul ändå. Drog till donken efter det för att sen dela på en taxi hem. Roligaste var ju när chauffören visste vilken adress vi skulle till utan att vi hade sagt det, och en frågade varför. Som svar fick vi "jag har skjutsat hem dig fyra ggr nu", haha x)
 
Nä, nu ska jag fortsätta med tentan! Hörs! 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: