Myskväll

Igår hade jag en riktig mysig dag. Började med lite plugg och städning (inte lika mysigt) sen åkte jag hem till en kompis och spelade tvspel, haha. Underbart! Därefter tog vi en promenad innan vi och en till kompis gick till en pizzeria i närheten där jag bor och mötte upp ytterligare en kompis. Köpte med oss mat och slog oss sedan ner på mitt golv (har inte så mycket sittplatser om jag säger så, höhö) och körde riktig studentstyle. Åt mat och hade det trevligt innan vi tog fram Monopol och spelade det. Som vanligt är jag inte bra på det, och lång tid tog det. Men när vi spelat klart så satt vi bara och pratade innan de gick hemåt framåt midnatt. Supermysigt! 
 
Idag ska jag iväg på födelsedagsfest! Kan nog bli kul. Mindre kul att vi väljer att cykla dit, har en känsla av att det kommer bli kallt inatt! 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: