Hektisk vecka!

Ousch! Vilken vecka! Blev uppringd på måndag morgon och frågade om jag kunde jobba. Såklart jag kunde! Det jag inte visste då var att jag skulle få vara kvar där hela veckan (riktigt kul!). Tre ordinarie personal på två avdelningar saknades, vilket betyder att jag och en till fick vara ensamma med 2-3 åringar som knappast hade brist på energi och röst. Behöver jag ens säga att jag har varit slut när jag kommit hem? :') 38 timmar har jag jobbat denna vecka. Nästan heltid! Så kan det bli när man ska täcka upp för 3 st. Älskar dock de där små grynen, och att få vara där en vecka gör att man kommer in i gänget! Personalen är också riktigt trevliga. Känns bra att jag ska vara där på måndag också, dock med de äldre barnen men ändå :)
 
Så ikväll ska jag kika på fotbollen i soffan (tanken på att jag kunde ha varit på plats om jag fick välja men valde Tyskland istället känns ju rätt okej ändå med tanke på hur trött jag är). Har nyss klickat hem två plagg från Nelly.com också. Hoppas de sitter bra :D
 
Och visst ja! Jag och Elin ska även se Bruno Mars i november! Hur kuuuul?! :D My man!
Nä, nu ska jag lyssna klart på JTs album innan jag beger mig upp till tvn!
 
*Bra kvalitet* Brist på bilder...
 

KOMMENTARER


orkar inte vilken söt bild!!!!!!!! :D<3

2013-03-24 // 14:46:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: