The summer is almost over...

Helt sjukt vad tiden går! Snart är augusti här... Får lite smått panik ja!
Själv jobbar jag i stort sett varje dag. Kom hem efter att ha jobbat kväll i lördags och då hade vi besök. Så vi satt ute till framåt 1 på natten, riktigt mysigt! Roligaste var ju lätt när en av de som var här inte hade några glasögon på sig och såg då inte vart tvålen var på toaletten och tog munskölj istället, HAHAH! Han tyckte det löddrade så dåligt och när han kollade närmare så stod det Flux x) Bästa! haha. Var ledig i söndags så då blev det en chilldag. Sen har jag jobbat igår och idag. Skulle egentligen vara ledig idag då jag och en annan bytte pass så jag skulle ta hennes på måndag, men det var en som blev sjuk så jag fick hoppa in och ta hennes pass istället :) Får förhoppningsvis vara ledig lör-sön iaf för sen jobbar jag 6 dagar nästa vecka!

Imorgon ska jag till Falun med Elin och spana på folk och bilar. Tydligen ska det vara mysigt ;)
Snart kommer my gurls hem också! :D
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: