7 juli

Har inte haft nå kul att skriva om. Träffade en kompis i måndags och satt och snackade och åt gomat i några timmar. Hade lite väl mycket att ta igen! :') Jobbade tis-ons sen har jag varit långledig igen. Åkte till Sågmyra i torsdags med mamma. Blev en heldag med lite shopping och mat. Igår drog jag med mig mamma till Dammsjön för premiärdoppet. Cyklade ca 2 mil ;D Dock var det alldeles för kallt i vattnet för att jag skulle njuta, så det blev bara en kort sväng. På kvällen åkte jag hem till systrarna där vi satt och pratade lite, spelade lite tennis och avslutade med att återuppleva Måns-konserten i Västerås. Falsksången och skriken som tjöt i öronen går inte att beskriva, men oj så lyckliga vi var! haha ♥ Åkte hem till 23.30, sen var det bara att åka tillbaka in till Borlänge för att hämta upp bror strax efter 02. Sådär lagom seg och trött idag! Den extrema värmen gör inte det hela bättre, men jag klagar inte. Har njutit för fullt idag! :D Imorgon är det jobb som står på schemat igen! :)
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: