Weekend

Hola! 
 
I fredags hade vi en pluggdag. Vi hade tänkt följa med en kompis ut på kvällen men ingen var pepp på det ju närmare fredag det blev. Så drog på myskläder och knatade iväg i snön till min föredetta romie där vi bakade kladdkaka och pluggade. Men ju närmare kvällen vi kom desto mer pepp blev vi på att dra ut för att få en paus i pluggandet. Så ah, efter lite snack med massa människor så slutade det med att vi blev ett gäng där hemma och hade det trevligt. Spontant. Drog hem till mig en snabbis sen för att byta kläder innan vi fortsatte ner till Kåren där vi träffade på trevliga personer och satt och snackade bra länge. Blev inte mycket dans och vips så var klockan 2 och det var dags att gå hem!
 
Igår hade vi en bakdag hela dagen med lussekatter, kola, cornflakesgott och mumsade på pepparkaksdeg. Riktigt lyckat blev det! Dock fick vi inte plats med alla plåtar på bänken så vi fick ställa ner en på golvet, och rätt som det är så hör man "Jag klev på lussekatterna" och under bakduken låg det några fint tillplattade. Höll på att dö av skratt, haha x) Efter det lite film innan jag knatade hemåt.
 
Idag tänkte vi dra iväg på julkonsert på stan, tvsänd och allt. Men nää, snön vräker bokstavligen ner, och jag behöver plugga. Verkar inte vara nån som är så pepp på det, så får hålla mig inne idag. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: