Too cool for school?

Jag har inte haft för mig någonting kul alls denna vecka. Befunnit mig i skolan varje dag (okej, som längst 3,5 timme) och när jag inte har varit där har jag pluggat. Tentan närmar sig och jag blir inte gladare för det! Kom ut till spöregn idag också efter seminariet, så såg ut som en blöt katt när jag kom hem..
Igår tog jag mig i alla fall kraft till ett träningspass. Har inte varit så svettig på månader! Och träningsvärken sitter som ett smäck i hela kroppen, fint dä! 
 
I eftermiddag ska jag till Ikea för lite julbord. Kul att få lite annat att tänka på än bara plugg, kan behövas känner jag! Men fram tills dess ska jag försöka sammanfatta allt klart, har sånt roligt liv just nu känner jag! ;)
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: