Njuter av livet!

Att vara hemma har en helt annan betydelse för mig nu. Jag uppskattar allting på ett helt annat sätt. Varenda minut är guld värd. Kom hem efter att ha kikat på brors nya boende till gomat och en sällskapssjuk katt. Är lika rädd varje gång att han ska ha glömt bort mig, men får alltid det bekräftat att jag fortfarande är hans favorit. Igår sov han i mitt knä hela kvällen, medan jag och pappa umgicks med tvserie. Kvalitetstid. Och känslan av att kunna sitta i en soffa, eller äta vid ett riktigt matbord. ♥ Nu ska jag ta vara på varenda dag medan jag är hemma. Visst måste jag plugga, och det ganska mycket (vilket jag ska göra nu) men jag njuter ändå. Ser fram emot vad 2014 har att erbjuda! 
 
Ah, kramar sönder honom! Mitt ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: