Live the life you love. Love the life you live

Vet inte riktigt vart veckorna försvinner, men helt plötsligt är det helg igen! 
Har pluggat mer eller mindre hela veckan, med några klasskompisar och själv. Igår skrev jag tenta, sista för detta år, vilket är underbart skönt, och sen gick jag hem, fixade mig och drog till my homie där vi hade det trevligt innan vi tog bussen till en kompis och förfestade lite innan vi drog ut på Kåren. Riktigt lyckad kväll/natt! 
Idag är man lagom seg som alltid när man lägger sig framåt 03.30.. Men det hindrade inte oss från att åka till Marieberg i hopp om att hitta kläder till jul, men jag hittar seriöst ingenting. Visserligen kunde det bero på att halva Örebro var där samtidigt och shoppinghumöret sjönk ner på noll, men tycker alltid det är samma sak när man verkligen vill hitta något :P Hur som helst så fick jag i mig thaimat iaf och bara det gjorde det hela värt, haha. 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och chilla innan vi drar ner till en kompis och kör mysteriet på greveholm-maraton. Lätt bästa julkalendern! ;D 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: