Lazy Sunday

Bakat bröd, kollat på skidor, diskuterat med gruppen kring arbetet som ska göras i skolan, lagat mat osv. Ungefär det min dag har bestått av. Och just nu kollar jag på sista Johan Falk filmen (okej, inte precis just nu, nu är det nyheter). Riktigt spännande! Gårkvällen blev i alla fall mysig. Såg alla avsnitt och satt sedan och bara pratade innan vi drog hem kring 1. 
 
Idag har min fina vän kommit hem från Spain också! :D Hoppas på att träffas snarast, har en känsla av att vi har mycket att ta igen ;) ♥
 
Så seg, haha. Mja, jag har mössa, så skönt! Har nada bilder på datorn.. Tråk! 
Nu ska jag krypa under täcket igen innan jag ska sova. Lär upp relativt tidigt imorn för att bege mig till skolan! Känns som en evighet sen jag var där sist :')

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: