Hej från sängen!

Har varit i skolan både igår och idag. Inte gjort så mycket mer. Nu ligger jag i sängen och chillar. slökollar på Pirates och ska snart sova så jag orkar upp imorgon. Dock väsnas grannen ovanför med dammsugan denna tid (?) så får vänta lite..

Funderar på att dra ner till Kåren imorgon kväll också för julavslutning och träffa mina fina en sista gång innan vi alla skiljs åt. Beror helt på humör och hur länge vi befinner oss i skolan imorgon och hur tidigt vi ska ses på torsdag. Men om jag känner mig rätt så blir det nog så. Hur som så längtar jag nå så fruktansvärt tills fredag. Nu vill jag bara hem och krama om alla! När jag vet att jag ska hem så går dagarna extra segt och saknaden blir ännu större.


tummen upp för det! Goodnight!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: