Måndag

Mår kasst... Känner mig febrig. Precis vad jag behöver nu!
Inte kan jag stanna hemma heller, måste ändå ta igen missad VFU-tid i såna fall.

Träffade i alla fall min handledare idag. Urtrevlig :D
Dock vet jag inte alls om jag har all information jag behöver för uppgiften :') Men den orkar jag inte tänka på nu, utan fokuserar på uppgiften till seminariet på fredag! Full fart helt enkelt!
Börjar få panik inför tentan också, har inte pluggat någonting :S Blir råplugg de kommande 2 veckorna!

Yes, nu ska jag slappa lite och vila upp mig så får vi hoppas jag mår på topp imorgon! ;D


Lite sol & värme hade inte suttit helt fel just nu! :D

KOMMENTARER


Skickar massa friska kramar till dig!

KRYA!! ♥

2012-03-12 // 22:37:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: