Inspirerande dag!

Tycker VFU:n är grymt kul!
Idag har vi haft info om anhöringsstöd på förmiddagen, sen gick vi ut och åt thaimat (MUMS!) och efter det var det dags för besök på ett hem för ensamkommande flyktingbarn. Dör så intressant det var! Tror det är det jag vill jobba med nu, det verkar hur kul som helst! (Fast samtidigt jobbigt!) Men de som bodde där verkar väldigt artiga och verkar trivas extremt bra så stället verkar urbra!
Var där i typ 2 timmar men ville inte åka därifrån, så det måste ju säga något? ;D
Märkte på vägen hem hur trött jag egentligen var, men när man satt där så var man så inne i allt så man märkte inte ens det! :')
Kom nyss hem från en promenad med Shelly, skönt! Men kände av mina benhinnor igen... Jag som trodde det var bra, men icke sa nicke!

Och hur bra är det inte att DH börjar igen nu då?! Som jag väntat. Trist att det är sista säsongen bara


KOMMENTARER


Sv; Jaha, så spännande! :D

2012-03-06 // 21:47:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: