Helt ärligt Sverige...

Nu sätter jag faktiskt ner foten. Visst att folk tycker att Ranelids låt var dålig, jag är en ibland dem. Men nu har det väl ändå gått för långt? Det handlar inte om liv eller död. Det handlar om att en låt som har kommit till finalen i Melodifestivalen. Finns det inte något bättre att lägga ner energi på? Han är en person precis som du och jag, och muren som vi bygger upp som skydd tål inte hur mycket attack som helst. Så istället för att trycka ner en person för att ni ska får er att må lite bättre, så tycker jag att ni, nästa lördag, tar upp telefonen och ringer det DYRA numret på någon låt ni faktiskt vill ska vinna, och samtidigt hjälpa de behövande, där det faktiskt handlar om liv eller död.
Tack för mig! Hej!


KOMMENTARER


(Y)!

2012-03-01 // 22:51:00

Bra sagt!

2012-03-02 // 11:01:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: