Älskar pluggfria helger

Tentan är avklarad! Vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen, men det känns ju inte helt hopplöst.
Vill inte ens tänka på den mer, och det tänker jag inte göra heller.
Nu ska jag bara njuta av denna pluggfria helg och bara slappa!
Eller lite körkortsteori lär jag ju läsa...

Blev klar med tentan vid 17 och då åkte jag till Kupolen och slösade pengar!
Hittade en söt klänning, älskar den! Känner mig så somrig! Virkad och fin :D
Ska nog ha den på pappis ferre om några veckor. Och en vit kavaj fick följa med mig hem. Som jag har letat efter en sådan! Satt som en smäck. En 36a kvar också. Har man tur så har man :D

Imorgon sticker mina fina till Sthlm och kikar på Danny & Loreen också.
Men jag blir kvar här hemma. Kände inte riktigt att jag hade råd med alla utgifter jag har/har haft.
Det ska klippas och färgas, och en outfit är köpt nu, samt kurslitteratur som också lär inhandlas, och självklart en present till far och så ska en mobil förhoppningsvis införskaffas i helgen. Och lite annat smått och gott. Nää, det fick helt enkelt bli en dag hemma i kära Dalarna för min del. Men jag tror de får det svinkul ändå, och håller tummarna för att de får träffa dom fina filurerna också! :D

Nu ska jag sluta svamla och återgå till min kära serie som jag blivit addicted to!
Om pappa någon gång slutar spela musik så jag hör någonting.
Puss och kram och trevlig helg på er!


Hihi, sööt bild :D

KOMMENTARER


haha sicken bild ;D



Fis på dig att du inte är med!

2012-03-31 // 00:27:33

Puss på dig! Du kommer va saknad idag men hoppas att du får det bra ändå. Kram <3

2012-03-31 // 09:58:54

Men åh hade velat träffat er men ska se Linder :(

2012-03-31 // 10:56:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: