Tjoho!

Sitter här med hårfärg i håret. Kunde inte stå ut med min utväxt någe mer. Håll tummarna att det inte blir för hemskt! :S Om ett par timmar ska jag kila iväg till jobbet igen också. Trots att jag jobbade förra helgen och ska jobba nästa också så fick jag lov att jobba idag också. Vad hände med att bara jobba varannan? ;P Aja, det blir nog bra. Var ledig igår i alla fall. Åkte in till Borlänge för en sväng på Kupolen. Första gången jag körde på typ en månad! Gick runt där lite, sen åkte vi hem till bror och kikade på deras små kattungar som de nyss fått. SÅLD till 1000! Kanske blir kattvakt på tisdag en sväng :) Fikade lite sen åkte vi till Ica maxi och där fick vi ett samtal att farfar skulle komma igår ändå, fast han sa på morgonen att de skulle komma idag. Så då blev det snabba puckar hem och skynda fixa mat och allt. Så spenderades kvällen med dem :)
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: