Rihanna på P&L 30 juni

Jag hann inte mer än att komma hem och byta kläder och lite så sen åkte jag in till Borlänge igen. Åkte först in till systrarna och kikade på film och åt lite mat, sen åkte vi in till stan för att snållyssna/se på Rihanna. Kom dit lagom till Skrillex sista låt. Hon skulle komma 24 men hon var 45 min sen. De flesta tyckte tydligen att det var en dålig spelning, men av det lilla jag såg och det jag hörde så tyckte jag att det var bra. :D Såg henne ibland på scenen sen såg vi typ halva skärmen för det var ett träd ivägen, men det gick finfint ändå. Hade en full gubbe bredvid oss också som var lite weird ;P Hon blev klart strax efter 02.00 så då kom systrarnas mamma och hämtade oss och sen var det bums i sängen!
 
 
 
 

KOMMENTARER


För vi har sett Rihanna, shalalalalaaaa! hahah ;D

2012-07-02 // 15:42:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: