I wish I knew the answer...

 
 
 
Eftersom jag bara ligger hemma och försöker kurera mig så har jag inget kul att skriva. Därför slänger jag upp två låtar som jag fullkomligt älskar just nu! Min 1D-crush är större än någonsin just nu btw. Skulle göra vad som helst för att se dem live just nu! Så om någon har biljetter till salu så var inte rädd för att ta kontakt, haha x)
 
Anyway, var i alla fall in till Falun igår för att hämta min fältuppgift i skolan, sen tog vi en tur på stan. Fick väl med mig hem lite saker. Dock började bli väääligt slut när vi åkte in på City gross för att handla. Ville bara hem och sova. Så jag var nog inte så frisk som jag trodde... Men idag känner jag mig inte så seg. Bara rejält förskyld med en näsa som rinner och en röst som brister lite då och så. Men imorgon lämnar jag i alla fall huset för en tur till mormor och morfar! :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: