Måndag

Hejsan!
Har varit iväg på min första körlektion idag. 40 min som blev 80 då hon var ledig efteråt också. Fett svårt att köra till en början då bilen var helt annolunda våran men sen flöt det på. När vi kom tillbaka frågade hon vad vi skulle göra på de andra lektionerna då jag bokat paket med 15 lektioner. Jadu sa jag. Så hon bokade riskettan och halkbanan på en gång, och imorgon ska jag köra motorväg och göra manöverbana. (Lite smått nervös inför allt? Jo visst, det gick fortare än vad jag trodde...) Hade jag pluggat mer teori hade hon bokat provet också, så nu gäller det bara att kötta teori till 1000! Hade detta varit en uppkörning hade jag tydligen haft kortet i handen enligt henne. Själv kände jag mig som en nybörjare nästan x) Men jag litar på henne! Höhö.
 
Ska faktiskt sätta mig och plugga lite mer teori nu, men först tänkte jag slänga upp ett inlägg om Rix. Mallis tar jag någon annan dag! Och sen blir det myskväll med tacos. Som jag har saknar't! :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: