Hejhej!

Har nu avklarat mitt sista arbetspass för denna sommar. Sen visar det sig om det blir mer. Känns lite vemodigt. Nu då? Känner mig inte alls sugen på skolan... Men nu ska jag i alla fall njuta av 2 veckors ledighet!
Sen sist har jag varit på släktträff och haft teorilektion (vilket kändes som att jag var i skolan) förutom att jobba.
 
 
Nu återstår det "bara" att packa och tvätta det jag ska ha med mig. Känns inte okej, alltid samma ångest för packningen. Lyckas alltid ha för mycket med mig... Och så känns det som jag har glömt hälften av det jag skulle ha med mig! Menmen, får köra ole, dole, doff med alla linnen jag vill ha med mig så ska det väl lösa sig. Fattar fortfarande inte riktigt att vi lämnar Sverige på fredag. Vi bokade ju nyss?! Ska bli skönt att komma till värmen i alla fall. Men först kör vi ett stopp i Norrköping för Rix FM festival :) Så om jag inte slänger iväg ett inlägg imorgon så säger jag hejdå, vi hörs om 1,5 vecka! ;D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: