Pop Explosion, Rättvik 20 april

Har inte fått några bilder än men man tager vad man haver!
Systrarna fick sms om att det var halva priset på Eric Saade så vi körde på det! Spontanbokning sådär. Och två dagar senare var det alltså dags. Tog bussen in till Rättvik och var framme efter 15 nån gång.



Väl där skulle vi försöka följa min karta men det snöade och var svinkallt och papperet blev förstört och inga vägnamn passade in. Så vi tog fram gpsen på mobilen och traskade iväg. Lyckades tillslut hitta arenan och komma in i värmen trodde vi. Jag menar, en arena lär väl ha öppet någonstans. Men icke sa nicke. Var en kille från Saade-teamet som skulle försöka fixa in oss för han såg hur blöta vi var med mascaran utkletad, men han fick inte släppa in oss någonstans men bad oss gå ner till "byn" eller nått för det här går ju inte! Förtvivlad var han, och jag också!

Såg Saade-bilen också och Eric satt förmodligen där i, men vi kollade aldrig.
Vi orkade inte gå ner dom där 2 km igen, så vi försökte desperat hitta någonstans att värma oss, men det var stängt överallt och inte hjälpte det med att fråga några heller. Gick till en stuga och ställde oss på trappen och där smällde jag i huvudet i en lampa x) haha

Sen hittade vi tillslut ett vindskydd eller nått, en grillstuga typ. Där satte vi oss och blev kvar i cirkus 2 timmar. Vi sjöng och hade det kul. "FAIRYTAALEE!" Sen sprang vi upp och ner för en trappa som ni ser på bilden under, lägg även märke till att jag sitter med fötterna i väskan med vantar på för att värma dom xD (smart som jag är så tog jag tygskor. hej blöta fötter!)







Efter 17 och springturen traskade vi bort till arenan igen och strax efter det släppte dom in oss! TACK för att ni inte väntade till 18! Dock fick man varken ha systemkamera eller dricka med sig in, så den fick jag hälla ur men systemkameran lyckades jag få behålla, dock knäppte jag inga kort såklart!
Väl där inne tog vi plats vid stängslet och sen var det bara att vänta till 19.





Sen körde den igång och jag är verkligen glad att vi bokade dessa biljetter! Konserten var GRYM! Massa effekter, snygga danser och lite vatten. Loved it! Dessvärre var publiken väldigt död -.- Bästa: Sky falls down, fett cool!







Efter 1,5 timme var det slut och vi fick vänta på att systrarnas mamma skulle komma och hämta oss. Knäppte kort med Saade-bilen och belv utkörda ur arenan x antal gånger, av samma kille. Men varför gå ut i onördan liksom?



Men tillslut fick vi lov att gå ut, och då kom han ut och frågade vem vi väntade på. "Vad heter han då?" "Mamma" "Är 'mamma' utländsk?" "Jaa, mamma är faktiskt utländsk" haha x) In your face man! Han var helt säker på att vi väntade på Eric x) Efter en lång (notera lång) väntan kom hon äntligen och hade med sig varma jackor, filtar och varm chocklad! Kunde ha gett henne en lång fet kyss! haha



Fattar inte hur vi lyckas med allt?! Men definitivt ett minne för livet! Tack för idag! haha ♥

KOMMENTARER


SV: Ja de var undebara! Kommer inte kunna gå på Saades konsert den är slutsåld. Blöö

2012-04-25 // 19:13:40

så fett braa dag!! :D

2012-04-25 // 20:15:53
Millah - mamma till Amilia ❤ http://millahoman.blogg.se/

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-04-27 // 14:22:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: