Helgen som varit

Har haft fullt upp hela helgen med massa firande!
I fredags åkte jag hem till systrarna efter seminariet och myste.
I lördags firade vi pappa hela dagen med släkten. Och vi gav honom hans present redan nu så de andra skulle få se den också. Han blev nog glad för sin fotobok :D Hörde på radion när jag åkte och hämtade maten att rix kommer till Falun! Blev helt hyper, visst hade jag mina föraningar men var ändå inte helt säker! Tack för att ni släppte den staden sist! haha, skulle messa systrarna men hade glömt min telebobi hemma.
I söndags fortsatte firandet för pappa och sen var det dags att bege sig vidare till nästa kalas för kusinen.
Fullt upp som sagt, och lyckades få bajs på mig också från deras katt när jag lyfte upp honom. Tack för den liksom! haha.

Nu sitter jag och väntar på dagens föreläsning. Dessa tider suger!
Menmen, what to do! Ska snart kila ut i duschen och fräscha upp mig.
Och förresten så är det vinter ute igen! Man kan åtminstone tro det. Vaknade upp och såg att det var alldeles vitt ute... Men det försvinner förhoppningsvis idag!
Inte har jag lagt in några bilder från helgen på datorn heller, så det får blir ett tråkigt inlägg!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: