Fräscht!

Efter skolan igår så cyklade jag upp till frisören för lite klippning och färgning.
Hade dock svårt att besämma mig för nån frisyr så det fick bara bli att ta bort det slitna för denna gång. SÅÅÅ SKÖÖNT! Håret blir så lätt :D
Lade i massa blonda slingor också, så nu är jag blondare igen. Fint till sommaren sådär! :D


Har köpt en hatt också ;D Och det är mitt nya hår på bilden. Fast inte den bästa. Syns ju att det är ljusare i alla fall, hihi :) Men nu är jag fattig!

Nä, ska försöka formulera en fråga till. Har hittat på 4/5. Kämpa på! Imorgon får jag påsklov en vecka framåt. I'm feeling great, I'm feeling awesome! :D

KOMMENTARER


Snygg hatt! :D

2012-04-03 // 18:05:51

Snygging där! :)

2012-04-04 // 15:25:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: