2500 kr fattigare & en mobil rikare

Snön försvann inte. Istället kom det mer. Men det är bara att bita ihop och vara glad, även om sommaren känns rätt långt bort just nu.

Igår beställde jag en ny telebobi! :D Vill bara få hem den nununu. Även fast jag fick lite smått ångest igår när jag tryckte på beställ! Men nu känner jag mig som ett barn på julafton! Visst svider det i en students plånbok, men vad gör man inte för att unna sig lite lyx? ;) Dessvärre lider ju andra saker, men jag får ju tänka att jag kommer jobba i sommar, så jag behöver ju inte leva fattig då i alla fall :D


KOMMENTARER


naaajs! :D

2012-04-17 // 16:17:34

Trevligt. Nytt är alltid kul. Säger den fattiga Lena :P

2012-04-18 // 12:55:10

YAY, min mobil har fått en kusin! :D haha

2012-04-19 // 13:51:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: